Jenry kirjoitti:
Täältähän löytyy mukavasti hatun pelaajia. Cupissa mukana jos siihen sopii.
Itse olen pelaillut hattua jo kaksi vuotta ja tällä hetkellä pelaillaan kutosdivaria. Jengin nimi on Suttila IFK. Noususta tosin turha edes haaveilla pitkään aikaan kun top 25 kutosdivari. Jengin suurin tähti on 21v unohtumaton pelinrakentaja hyvällä syötöllä.
cuppiin mahtuu toki, 8 nyt, eli näillä saadaan jo kaksi alkulohkoa, joista kaksi parasta molemmista välieriin...tosin lisää joukkueita ei yhtään pahitteeksi

12 tai 16 olisi hyvä määrä
itse aloitin syyskuussa (treenin tarkoitus valkeni kunnolla marraskuussa ;D), ja en taida ihan heti lopettaa , sen verran hieno peli kyseessä...vielä ei mitään suuria tähtiä löydy(paras pelaaja loistava 21v pr), mutta tasainen rintama erinomaisia keskikentällä, jolla kasi koitetaan läpäistä katkaisematta hattrick-uran ensimmäisestä pelistä alkanutta voittoputkea sarjapeleissä ennen seiskaa

JayK kirjoitti:
HabsForever kirjoitti:
Mulla loppuu nykyinen junnuliiga ensi sunnuntaina, eli jos nopeasti saataisi uusi VF-liiga pystyyn niin ehdottomasti mukana

Laitetaan silloin käyntiin ja otetaan kaikki vapaaehtoiset mukaan (myös foorumin ulkopuolelta, jos ei täältä löydy tarpeeksi)?
Tiedän pari tuttua, joilla ei ole vielä junnutiimiä...laitan ne tekemään junnujoukkueen sinne jos tuntuu ettei saada sarjaa täyteen...mutta niille junnutiimi ei kovin tärkeä, kun eivät kovin aktiivisia pelaajia, joten ensisijaisesti nyt forumilta kaikki mukaan joille liittyminen mahdollista junnuliigaan, niin saadaan tulevaisuuden lupauksille treenit nopeasti taas käyntiin